Tuesday, January 4, 2011

LIVERPOOL You Will Never Walk Alone

Jangan salah faham ye peminat-peminat LIVERPOOL. I'm not one of the fans. Tapi sebab entry ni nak buat nampak macam gempak kan, so terpaksa lah. Dan untuk pengetahuan, I tidak menduakan MU ok. Huhu.

So, actually entry kali ini nak specially dedicated to my friends yang sekarang nun jauh beribu-ribu batu dari Jordan. Di mana? Hanya saya dan dia saje yang tahu. (Harap semua jangan salah paham ye. Entry ni ditujukan kepada semua kawan-kawan-yang-rasa-dia-kawan-baik-saya. No matter you are a girl or a boy.)

Tak nak la skema sangat kan. So, first of all, sila bukak mata + telinga + hati + jantung dan segala organ dalam badan tu supaya bersedia mendengar segalan bebelan saya selepas ini.

Kepada kamu,
Sy nak sampaikan penghargaan terima kasih sangat-sangat atas segala inspirasi, dorongan , motivational support *bak kate omputeh* yang dah diberikan selain drpd family tercinta (of course la). Terima kasih sebab sentiasa sudi menadahkan telinga untuk mendengar segala keluhan, ketidakpuasan, bebelan yang mengalahkan makcik-makcik kat pasar tu. Terima kasih jugak sebab sanggup berkongsi segala suka, duka, pahit, masam, manis, payau dan kelat bersama-sama. Terima kasih kerana sudi menjenguk bertanya khabar walaupon kita jauh sangat-sangat. Tapi semua tu tak menghalang persahabatan kita kan. Seriously, saya terharu sangat-sangat dengan segala pengorbanan awk. (and dats why la saya tulis entry ni). Walau awak busy, down, tension macam mana sekalipun, awak tetap layan saya dengan baik. Kita sentiasa kongsi segala benda kan. Sampai yang secret pon saya tahu. Haaaa. Hehe. Saya betul-betul gembira dapat berjumpa dan kenal awak dan saya bersyukur sangat-sangat.  

You are the one who bring out the best in me. You hold me your hands when I need someone. All that I can say, I really hope no matter what, no matter when, we are always being together as a friend. I LOVE my friends very-very-very much!!!!

 
HANNAH MONTANNA - True Friends

With Adibah (UITM Kuantan). Tangkap gambar ni sehari sebelum fly ke Jordan.
Really miss her damn much.
Rindu nak dengar tazkirah & lawak-tak-tahan-sampai-keluar-airmata. Hehe


Fasihah & Nadrah
currently at CFS IIUM & IPG RAJA MELEWAR



Again Fasihah & Fadzlin (MATRIK PERAK)
Rindu nak dengar pot-pet pot-pet diaorang.

Fasihah & Dina (MATRIK PAHANG)

Time Form 4. Nadrah tulis 'surat cinta' untuk saya sebelum saya pindah dari TAHAP.
Masih simpan lagi taw. Ada dalam laci dekat rumah. Hehe


Syafa (CFS IIUM) & Syera (UNI YARMOUK). Bestfren in KISAS.
Jom landing atas katil I sambil kongsi perasaan. Hehe. 
Alamak!!! Kepala TERsenget.

Don't walk in front of me, I may not follow.
Don't walk behind me, I may not lead.
Just walk beside me and be my friend. - Albert Camus

p/s - Nak je letak lagi gambar kawan-kawan saya ni tapi takut nanti timbul kontroversi pulak. Masuk MELODI nanti, siapa nak jawab. Huhuhu. No comment.

2 comments:

  1. ha3... terharu thap gaban shidah... nie yg feeling2 nie.. da pukul 2 pagi... layan perasaan lak snsorg.. ha3.. :)

    ReplyDelete
  2. hehe....thanks syafa...sy pon buat entry tgh2 mlm tu...layan perasaan...padahal esok tu dah nak exam...hehe...

    ReplyDelete